Aziza Djemili. Foto: Mediq.

Aziza Djemili is de nieuwe Directeur Customer Care Center bij Mediq, leverancier van medische zorghulpmiddelen en innovatie zorgoplossingen. In deze functie is zij eindverantwoordelijk voor alle klantcontact-activiteiten binnen Mediq Benelux. Ze maakt hiermee deel uit van het Mediq Benelux Management Team.

Djemili volgt Stefaan Kindekens op, die deze rol op interim-basis vervulde naast zijn taak als Group Chief Information Officer (CIO) bij Mediq.

Zorghulpmiddelen

Djemili heeft jarenlange ervaring als COO. Zo heeft zij onder andere als Head of Operations/COO Europa bij Company Webcast, onderdeel van Euronext gewerkt en was ze Directeur Operations Benelux bij Air Liquide Healthcare (VitalAire). Vanuit haar werkervaring bij Air Liquide is zij goed bekend met de medische zorghulpmiddelen en zorgoplossingen-sector. Hiermee brengt zij waardevolle kennis mee naar Mediq. Dagelijks werken alle Customer Care medewerkers bij Mediq m de beste zorg te leveren mensen die afhankelijk zijn van medische hulpmiddelen, zoals stomamaterialen, incontinentiematerialen, hulpmiddelen bij diabetes of hulpmiddelen voor infuustherapie aan huis.

Klanttevredenheid

Djemili: “Mijn kennis en kunde wil ik inzetten om samen met het Customer Care team een duurzame, efficiënte en stabiele dienstverlening te creëren voor de patiënten en de zorgprofessionals die deze groep ondersteunen. Zo kunnen we verder bouwen aan een organisatie waarin de klant- en medewerkerstevredenheid hoog is en onze processen betrouwbaar zijn. Met een digitale service die naadloos aansluit bij het huidige digitale tijdperk. Ik heb zowel professioneel als privé ervaren hoe belangrijk het is dat er continue aandacht is voor de juiste zorg. Ik verheug mij er dan ook op om hier mijn steentje aan bij te dragen en mij in te zetten om de doelen te behalen.”

Mediq is in 1899 opgericht en actief in 13 Europese landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Utrecht.

Bron: Persbericht