hello.smile is door de Nationale Business Succes Award uitgeroepen tot branchewinnaar 2015 in de tandartskliniekenbranche. Het bedrijf heeft zich volgens de Nominatiecommissie ontwikkeld tot een van de meest toonaangevende tandartsklinieken, met een zeer sterke positionering. ‘hello.smile geldt, zeker regionaal, maar ook steeds breder, als een van de tandartsklinieken waar de patiënt écht centraal staat. In een markt die continu in beweging is, weet hello.smile door haar vooruitstrevende instelling uitstekend te anticiperen op nieuwe ontwikkelingen. Voor haar campagne laat het bedrijf geen ‘Hollywood smiles’ zien, maar zet het eigen patiënten in het middelpunt. Zij vormen namelijk het nieuwe campagnebeeld.’
hello.smile beschikt over meerdere vestigingen in Nederland en onderscheidt zich door de hoge mate van klant- en servicegerichtheid die zij in al haar activiteiten aan de dag legt en het brede aanbod van diensten. Naast de ‘gewone’ tandzorg kan men bij hello.smile terecht voor cosmetische tandheelkunde, kroon- en brugwerk, facings en implantaatgedragen constructies. hello.mile stelt patiënten centraal in haar dienstverlening en maakt voor hen een bezoek aan de tandarts zo aangenaam mogelijk. De tandartsen en assistentes zijn gespecialiseerd in de omgang met patiënten die bang zijn en weten precies hoe ze hen moeten kalmeren en begeleiden.
De Nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award Instituut ziet in hello.smile een bijzonder bedrijf waar men op een zeer verfrissende wijze te werk gaat. ‘Innovatie is het sleutelwoord bij hello.smile, want zij is continu bezig om haar diensten verder te verbeteren en nog beter af te stemmen op de wensen van de klant.’
Eigen mensen betrokken krijgen
De jury prijst met name de drive en ambitie van haar bevlogen CEO, Joanneke van Veen. En tevens de investeerder die haar in een zeer moeilijke tijd van de organisatie binnenhaalde en haar absolute vrijheid gaf de zaak weer op orde te brengen. ‘Voorop stond – en staat – het betrokken krijgen van de eigen mensen. Geloof en perspectief bieden en laten merken dat zij gewaardeerd en gehoord worden. Binnen de kortste tijd is gereorganiseerd, afscheid genomen van twee vestigingen, de financiën op orde gebracht, de nieuwe medewerkers totaal empowered en de onderneming klaargemaakt voor verdere groei. Tegelijk is grote aandacht besteed aan de externe communicatie en uitstraling. hello.smile wil van de tandheelkundige dienstverlening een positieve beleving maken, passend in de 21steeeuw. Een nieuwe en unieke positionering’, stelt Robert Zwaan, hoofd van de dagelijkse Nominatiecommissie.
‘In de wereld van zorg is hello.smile met recht een representant van winnaars! Modern beleid, toekomstgericht en met een grote menselijke focus, zowel naar binnen als naar buiten. En Joanneke van Veen, zo jong als ze is, dingt absoluut mee naar de subaward voor Beste vrouwelijke CEO 2015.’
Meer informatie: www.hellosmile.nl